Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD E-SHOPU DOLCE VERITA
I.Oprávněná reklamace a uznání vady na zboží: Pokud je zákazníkovi reklamace uznána jako oprávněná, má nárok na výměnu zboží, nebo odstranění vady a úhradu poštovného v plné výši.
II.Neuznání vady a neoprávněná reklamace: Zákazníkovi nebudou kompenzovány náklady související s vyřízením reklamace a zároveň ani prodejce nemá nárok na náhradu svých nákladů. Prodejce má nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně, pouze v případě, že ze strany zákazníka došlo ke zneužití práv (např. opakovaná bezdůvodná reklamace).
III.Storno objednávky: Zrušení objednávky je možné pouze před expedicí zboží a po předchozí dohodě s prodejcem. Kontaktní údaje pro případné včasné storno objednávky jsou: info (at) dorita.cz, +420 733 582 737
IV.Adresa pro zaslání nebo osobní odevzdání reklamovaného zboží:
Petr Šoltys - Dolce Verita
Zahradní 121
747 74 Neplachovice
V.Lhůta a způsob pro navrácení peněz: Časová lhůta pro vrácení peněz od uznání reklamace je 7 dnů. Peníze budou po předchozí dohodě obou stran převedeny na účet zákazníka, a to bez jakýchkoli dodatečných nákladů.
VI.Informování zákazníka o jeho reklamaci: Prodejce vyhotoví řádný reklamační protokol, prostřednictvím něhož bude informovat zákazníka o stavu jeho reklamace. Součástí tohoto reklamačního protokolu bude datum převzetí zboží do reklamačního procesu a předpokládaná doba na vyřízení reklamace. O průběhu reklamace bude také zákazník informován emailem.